reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Richard Zona

Richard Zona

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Obyčajný človek, ktorý sa učí vedieť, ženič nevie. Zoznam autorových rubrík:  Filmové recenzieHistóriaMoje úvahySúkromnéŠomranie

reklama

Moje úvahy

Do Poľska sa vracia stredovek

Richard Zona

Do Poľska sa vracia stredovek

Mám rád Poľsko, je to úžasná krajina s ešte úžasnejšou prírodou a kultúrnymi pamiatkami. Ale žiť by som tam teda nechcel. Prečo? Nuž mám taký pocit, že sa tam ľudia už asi načisto zbláznili.

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 158
Benediktova predstava kresťanskej spravodlivosti

Richard Zona

Benediktova predstava kresťanskej spravodlivosti

Tak sa poďme pozrieť na ďalšiu super myšlienku nášho dobrotivého pápeža. Vraj všetci hriešnici zhoria v pekle. No paráda, takto teda vyzerá spravodlivosť podľa Benedikta. Niekedy mi svojim postojom a názormi pripomína svojich nešťastných stredovekých predchodcov.

  • 29. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 455x
  • 187
O strachu a pohodlnosti

Richard Zona

O strachu a pohodlnosti

Strach. Mnohí toto slovo nemajú radi a pritom mu vďačíme za veľa. Vždy hral v živote človeka významnú úlohu. Je to paradox, ale bez strachu by sme nič neznamenali a možno už aj neexistovali. Presiakol celé naše dejiny...až do morku kostí.

  • 24. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 491x
  • 3
Niekoľko dôvodov prečo sa mi nepáči cirkev

Richard Zona

Niekoľko dôvodov prečo sa mi nepáči cirkev

Ak sa hlbšie zamyslíme nad čistotou kresťanského myslenia, jeho duchovnými a mravnými hodnotami, nad prostotou a príkladným životom svätcov a ostatných kresťanov hlavne v raných dobách, nad martýrstvom a utrpením prvých mučeníkov, mali by sme sa na cirkev pozerať s patričnou úctou. Všetko by bolo v najlepšom poriadku, ak by ostalo pri prvých ideách a myšlienkach a keby najmä cirkev ostala príkladným duchovným správcom týchto krásnych hodnôt, ktoré sú mimochodom samozrejmou prirodzenosťou každého človeka, nielen kresťana.

  • 15. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 294
reklama
SkryťZatvoriť reklamu